BDSM romanesc sau cum sa te torturezi singur.

Stiu ca nu am mai scris demult pe aici dar … asa e cand esti masochist si iti place sa te certi si sa iti faci nervi cu toti prostii dar in momente cum e cel de acum de la ora 1:30 in noapte nu am gasit nimic mai bun de facut .

Pot sa va zic ca am aflat o noua practica BDSM si am si testat-o pe pielea mea . Va intrebati ce e aceasta si cum se procedeaza ? Simplu .. sa va explic reteta , se ia una bucata programator , se adauga o idee de a face ceva pentru cei care au fetish-uri sau cauta ceva legat de BDSM , se bubuie mintea programatorului la foc mic pana iese un site de „matrimoniale” cu tenta BDSM :)) ,  dupa care se adauga cateva bucati de prieteni , si cateva bannere pe site si  se vor adauga  injuraturi , amenintari si invective de la cei care vor vedea in reteta de pana acum un dusman .. si la final dupa o coacere indelungata cu toate ingredientele si mirodeniile adaugate va iesi cea mai hard biciuiala verbala pe care cineva o poate primi . :D:D:D

Lasand gluma la o parte ( cat de buna e apreciati voi ) , vreau sa clarific niste aspecte :

1. Ca am un site ( collarme.ro ) care e folosit de cei care au anumite placeri asta nu ma face proxenet asa cum sunt acuzat.

2. Nu pot sa renunt la toti prietenii pentru ca asa vrea stapana mara ca sa nu mai dea cu rahatul ei in mine.

3. Voi posta bannere de domine in continuare pe site-ul meu ( collarme.ro ) pentru ca pe mine nu ma intereseaza ce face acea domina , este decizia celui care are nevoie de aceste servicii la cine apeleaza el pentru a-si indeplini dorintele.

4. Sunt roman .. si ca roman intram in aceeasi oala toti la un loc .. romani , tigani , machedoni sau ce etnie mai suntem , dar sa folosesti cuvinte ca „tigan borat” „cioara infecta” si multe altele la adresa oricui mi se pare o crasa imbecilitate chiar daca sunt folosite in mod figurativ in a descrie caracterul unei persoane atata timp cat nu cunosti acea persoana.

5. Si direct si indirect am fost amenintat de stapana mara cum ca „sa am grija pe unde merg” , „ca mi se vor rupe mainile” sau „sa nu cred ca nu ne vom mai intalni” , la momentul primirii acelor amenintari ma mancau si palmele si picioarele sa ma duc pana in Strada Vasile Burla unde stapana mara inca isi mai are culcusul si sa vad care pe care eu singur si ea cu toti „sclavii” dar un  prieten care dupa logica proasta a multora ar trebui sa imi fie unul din cei mai mari dusmani a gasit pe cale sa imi zica sa stau linistit ca nu merita efortul , efortul ar fi meritat dar nu se merita sa imi fac eu probleme cand pot sa stau sa le caut nod in papura si sa le fac eu probleme din punct de vedere legal .. daca am ocazia🙂 , dar da … odata si odata ne vom intalni .. si … de fel nu uit amenintarile primite pentru ca daca se va intampla sa ajunga vreodata mara la mana mea  …. nu vreau sa ma gandesc cum ma voi purta si mai devreme sau mai tarziu e posibil si asta. Dar preventiv ii dedic lu mara urmatorul videoclip :

6. In momentul de fata lucrez nici eu nu mai stiu la a cata versiune a siteului collarme.ro , cu toate ca deja am inceput sa am o scarba din ce in ce mai mare de tot ce tine de BDSM si Fetish in romania dar am zis ca fac si am promis demult ca siteul acesta va exista si va fi free mereu fara taxa de membru sau taxa sa poti trimite mesaje sau sa vezi poze sau de genul si ma cam tin de cuvant si asa cum am fost acuzat ca tin si am access la informatii personale despre utilizatori va promit ca va voi cere date personale cum ar fi marimea de la pantof , marimea urechilor , tipul de par ( gras sau uscat ) si alte minuni de genul asta :))  , revenind .. pana acum nu am tinut nici macar ip-up de la care s-a inscris cineva  era si este in site doar codul de Google Analytics care imi ofera detalii despre vizitele zilnice , cuvinte de cautare folosite in mod frecvent in care site-ul meu a aparut in rezultate .

Ar mai fi multe de zis dar mi-am adus aminte de datorii si .. cred ca ar aparea multe invective din partea mea😛

The URI to TrackBack this entry is: https://dsromania.wordpress.com/2010/02/10/bdsm-romanesc-sau-cum-sa-te-torturezi-singur/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

