Mizerii si pupincuristi.

In ultima vreme vad cum au aparut aplaudacii si pe partea de bdsm si fetish de pe la noi , si cand zic aplaudacii ma refer la cei care proslavesc o anumita persoana si in acelasi timp dau cu noroi in alte persoane … ce pot sa zic decat ca degeaba ne lamentam ca exista mizerii si ca nu suntem in stare de a oferi si de a avea o comunitate bdsm sau fetish sanatoasa la noi … stau si ma intreb care ar fi motivele lor , de ce ar incerca sa murdareasca persoane fara sa le cunoasca .. platiti .. nu astea sunt povesti de adormit copii …. sa aibe mentalitatea Marelui nostru Carmaci .. da asta mai repede .. da cu noroi in altii ca sa fi vazut mai bine , sa te ridici in ochii Stapanei cu Pisici😛

Se vorbea pe un blog ( in comentarii )  , un blog care il citesc cu mare placere , cum ca o anumita domina e cea mai tare ca are nu stiu ce beci si nu stiu ce ustensile si ca restul nu sunt prea dotate … mai … asta care judeci dupa cantitate .. sa fiu in locul tau as tace din gura … ai habar cat par de pisica ai inghitit pana acum ? ai habar cat de curate sunt accesoriile alea care ziceai ca le are marea , mega , super , extraverala ta domina ? … iti zic eu … habar nu ai … marea ta domina care imprumuta cu voie sau fara de voie accesorii de la altele … nici macar nu se oboseste sa le stearga cum trebuie , cand termina cu ele sa zici merci daca le da cu un servetel umed .

De ce numesc toate astea mizerii .. pentru ca sunt .. vrei sa schimbi ceva in bine … vrei un mediu sanatos pentru dezvoltarea bdsm-ului sau a fetish-ului in romania .. vorbeste despre lucrurile care ar trebui indreptate .. despre ce nu ti se pare in regula da nu te apuca tu sa jignesti pe toata lumea din ceea ce auzi sau ti se povesteste.

Cat despre pupincuristi .. cred ca in ultima vreme se vede cu ochiul liber cum Stapana Pisicilor e tot mai „adulata”  si se incearca orice pentru a ii intra in gratiile ei cele mari🙂 , pentru asta va declar razboi total😀 , daca nu stiti la mine razboiul cu voi se traduce prin a face lucruri cu mult mai bune decat voi si a va pune in umbra in asa fel incat sa va dati singuri cu capul de pereti😉 , mai ales TU .. da TU ala care da 65 de lire pe un site ca sa iti promovezi stapana , de curiozitate daca vreau si eu la tine in site reclama la blogul meu , cat imi ceri .. asta in cazul in care esti de acord sa am si eu un banner pe acolo :D:D.

The URI to TrackBack this entry is: https://dsromania.wordpress.com/2010/01/19/mizerii-si-pupincuristi/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 comentariiLasă un comentariu

  1. da si mie detalii pe mail legat de sclave… adica cum e prin romania. eu am tot cautat si nu am gasit nimic interesant.
    site-ul ala care l-ai recomandat e ok. adica m-ar ajuta sa gasesc ceva…
    multam frumos.

    • prin romania prietene .. e jale .. dupa cum vezi multa mizerie .. si lumea de calitate prefera sa stea in banca lor … ca sa nu se trezeasca vreun idiot sau idioata sa dea cu rahat in ei gratuit

      • pai atunci poate ma ajuti cu niste recomandari.

  2. da, si eu m-as interesa… mai stiu una alta, am un blog in care merg pe sexul un pic mai dur / dominare pura (bineinteles – amateur style):
    chiar mi-as dori sa vrb si pe private.

  3. de ce anume te-ai interesa ca nu inteleg😉


Lasă un răspuns

