Reflectii la ceas de noapte

In ultimile doua zile deja am primit si aprecieri si dezaprobari … oricum ar fi vad , spre bucuria mea , ca imi fac simtita prezenta mai ales prin modeul in care doua siteuri si-au modificat „Copyright-ul” in asa fel incat sa nu mai includa pe toata lumea cu inclinatii BDSM si Fetish din romania .

Dar nu despre asta vroiam sa scriu .. vroiam sa scriu despre asa zis-a scena bdsm si fetish din romania in care unele persoane care ies in fata prin anunturi in ziare , in mica publicitate de pe net si care se numesc „ProDomine” se si cred cumva peste restul lumii care sta si o face in casa cu partenerul de viata sau cu altcineva , tin sa precizez ca nu ma refere la toate Pro Dominatoarele ci doar la … vreo .. una singura , una pe care am avut (ne)placerea de a o cunoaste personal si care in multe ocazii .. unele care chiar nu aveau legatura dar absolut deloc cu fetish sau cu bdsm se apuca sa explice celor prezenti cum se foloseste un bici , persoana despre care e vorba avand o varsta destul de inaintata undeva sarit de 50 de anisori .

Imaginati-va .. o persoana care dupa fata i-ati zice bunica dar care va poate fi mama dupa varsta .. la o aniversare de zi de nastere , sa inceapa sa zice cum se foloseste un bici pe curul unui sclav .. sau cum ii place ei sa il lege .. sau sa il futa cu strap-on … aberant de scarbos dar .. adevarat .. s-a intamplat de fata cu mine .. de recunoscut ca nu prea pot fi socat destul de usor dar totusi .. nici pana aici .. daca era vreun minor pe acolo oare tot asa se comporta ? ; De ce zic ca am avut (ne)placerea de a cunoaste acea persoana ? .. Pai .. simplu la un moment dat discutam ca intre prieteni cum ne consideram unu pe altul despre ce se intampla prin bdsm-ul din romania .. eu cu opiniile mele ea cu ale ei .. majoritatea opiniilor ei fiind cum ca anumite persoane ii fura ei sclavii si zic la celelante stapane ce face ea .. cum face .. ce accesorii are .. fapt care pe mine ma lasa sa zic asa .. rece .. facand pro-dominare ( dominare platita ) din punctul meu de vedere e ca o afacere .. vinzi si oferi placeri unor persoane care nu au unde sa le gaseasca  si persoanele isi cumpara aceste placeri de unde vor de la ea sau de la altcineva .

La un moment imi zice : ” Vreau sa distrug concurenta , si vreau sa o distrug pe E***a , am poze  si filmulete cu ea legata de sclavi” , cand mi-a zis cuvintele astea deja m-am gandit ca trebuie sa analizez mult mai bine relatia de prietenie cu acea persoana vazand cum ea nu poate suporta idea ca mai sunt si alte persoane care fac pro dominare , si in loc sa se gandeasca ca poate ea gresete undeva de se duc clientii si in alta parte si nu mai revin la ea si sa isi imbunatateasca performantele ea vrea sa dea cu noroi ca sa ramana una din singurele optiuni , de asemenea au fost cazuri in care a fost de acord sa inchirieze studioul ei sa zic asa unei alte Stapane pentru a primi clienti la sesiuni de bdsm .. iar cand afla cine sunt clientii le zicea ca daca nu vin inainte la ea la sesiune nu ii primeste la cealanta fata la sesiuni  ceea ce era un fel de santaj si da „dat la temelie” celeilante fete care a avut prosta inspiratie sa apeleze la ea .

Acestea fiind fapte din trecut revenim la prezent , nu este nici o problema prin a readuce pe tapet faptul ca am fost facut proxenet , injurat si multe altele pentru faptul ca am un site ( Collarme.ro ) unde fiecare e liber sa isi creeze cont si nu sterg conturile cum vreau si cui vreau eu , fapt pentru care acea ProDomina si-a pus canii sa latre si sa ma atace, sa imi trimita amenintari , niciodata ea personal , cum ca o sa vad ce o sa patesc.

V-am plictisit nu ?🙂 acum vine partea frumoasa in care ma simt nevoit sa raspund intr-un atac direct si frontal.

Pentru cei care nu stiti acea Domina care mi-a facut (ne)placerea de a imi fi prietena este „Stapana” Mara . Sfatul meu pentru ea este sa nu o mai futa grija de altii .. de mine de Roberta , de Ezada,  de Luna, de Daniela sau de altcineva , nu cred ca pe vreunul dintre noi ne intereseaza de ce face ea .. fiecare avem drumurile noastre pe care mergem , daca se simte amenintata ca vreunul din noi ar putea face lucrurile mai bune atunci o invit sa se retraga in casa ei de pisici si sa stea cu ele si cu sclavii ei bot in bot si tot nu ma intereseaza dar sa nu mai dea cu noroi in mine sau in altii ca e ea geloasa sau cred defapt ca e foarte invidioasa . Sa isi imbunatateasca mentalitatea .. sa nu mai considere pe toata lumea ca fiind niste novici si nestiutori in bdsm si fetish si ca ea este domina suprema atotstiutoare  , zeita bdsm-ul-lui coborata pe pamant pentru ca pentru mine e o baba ofticata si ofuscata , sa stie unde e ocazia sa vorbeasca despre cum fute ea clientii in cur si unde nu, cum ii bate si cum nu , cum se da cu biciul si cum nu.

Deci un ultim cuvant adresat pentru „Stapana” Mara .. fuck off!!! .. nu iti mai baga nasul unde nu iti fierbe tie oala.

Dan.

P.S. Astept foarte mult o replica din partea acestei „Stapane”.

The URI to TrackBack this entry is: https://dsromania.wordpress.com/2010/01/17/refelectii-la-ceas-de-noapte/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

