Sa radem in spatiul virtual ( episodul 1 )

Cum nu am somn m-am gandit sa ma plimb prin lacul BDSM si Fetish din romania ,  ce m-am gandit hai sa caut „dominare romania” pe google si dau click pe primul rezultat .

Zis si facut .. ajung pe un site … nu zic ca nu il stiam dinainte .. ma uit .. cam nimic interesant .. in josul paginii vad „Copyright © 2010 Comunitatea Fetish/BDSM din Romania. Toate drepturile rezervate.” acum .. ce imi zic .. hai sa vad ce e cu comunitatea asta din romania ca doar am un site orientat spre BDSM/Fetish ( Collarme.ro )  .. o avea vreun link catre site-ul lor ceva , incerc sa dau click pe nume .. nimic nu ma ducea nicaieri .. ma ce sa fie .. toata lumea din romania e stransa intr-o comunitate sau cum .. eu nu stiu .. vreau si eu in ea , nu m-a anuntat si nu m-a intrebat nimeni daca vreau sa fiu parte din aceasta comunitate din romania , cine sunt liderii .. etc . uitandu-ma .. vad cateva link-uri mai sus , ca tot omul dau click pe primul link vazut … un forum .. la fel de cunoscut .. pe care ce vad ? … Membrii Comunitatii / Descrierile sumare ale membrilor comunitatii BDSM din Romania ” .. iote ca am gasit .. da .. cum vine asta trebuie sa ma inregistrez aici , sau cum ? ca nu ma prind .. in fine nu vreau sa ma inregistrez .. nu stiu al cui e site-ul .. nu am auzit ca ar trebui sa ma inregistrez aici sa fiu in aceasta comunitate .. tot cautand link-uri ajung pe un alt site … site personal in care vad ” Copyright © 2010 D******.ro prin Comunitatea Fetish/BDSM din Romania reprezentata de B***Forum.ro. Toate drepturile rezervate. „ , hopa .. deci siteul asta are copyright-ul prin acea comunitate .. pai eu nu am prin comunitatea aia .. hmmmm .. ce sa fie ce sa fie .. citind pe acolo pe acel site sau blog personal .. vad intr-un post cum autoarea acelui post relata despre un mesaj primit in care i se zicea „SCLAVO” plin de revolta la adresa magarului care a indraznit aceasta marsavie .. ma pun pe citit cand ….  imediat dupa punct apare fraza urmatoare „Mi-am dat seama ca pentru el, barbat supus, dornic sa fie dominat de mine, deci component la Comunitatii BDSM/Fetish din Romania” … deci daca zic cuiva sclavo sau sclavule automat sunt si eu inclus in comunitatea asta din romania din care nu faceam parte ? trebuie sa platesc o taxa de membru ? avem intalniri ceva ? avem vreo regula ? dar daca eu nu vreau sa fac parte din comunitatea asta .. daca eu cu doi prieteni vrem o comunitate bdsm a nostra care sa o numim „Comunitatea BDSM/Fetish Trei Coceni din Romania” ne da voie cumva mai marea „Comunitate a tuturor din romania” ? sa nu ne dea in judecata cumva … ce e de facut ?

Revenind la un ton normal dupa ultimile cuvinte in mod voit ironice , daca nu v-ati dat seama, mai fratilor .. luati-va un nume propriu .. dar nu va autointitulati „Comunitatea BDSM/Fetish din Romania” este lipsit de bun simt sa vorbesti in numele tuturor care au de a face cu asa ceva  iti pui un nume gen „comunitatea XYZ bdsm din romania” in care sa se inscrie cine vrea .. sa se stie clar liderii … linia acelei comunitati .. ideile de baza ale ei .. etc , da nu vorbi si in numele meu care nu vreau sa ma reprezinti tu sub nici o forma .. chiar daca am fi prieteni dar tot nu vreau.

Nu vreau decat sa atrag atentia asupra unor chestii de bun simt care ma fac sa rad , astept cu interes comentariile si atata timp cat nu vor contine injurii nu vor fi cenzurate.

Dan

[Later edit]

Ma bucur cum sa vad ca blogul meu isi face simtita prezenta , siteurile cu copyright-ul invocat au renuntat la a ne include ca vrem sau nu in „comunitatea” lor.

Published in: on Ianuarie 15, 2010 at 01:43  Comments (5)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://dsromania.wordpress.com/2010/01/15/sa-radem-in-spatiul-virtual-episodul-1/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 comentariiLasă un comentariu

  1. EA este Stapana Comunitatii daca nu ti-ai dat seama, a totstivuitoarea.. pardon stiutoarea careia tu ar trebui sa i te … offf.. cuvintele dor trebuie sa le spun…ar trebui SA II RAZI IN NAS🙂. Acum daca nu esti de acord propun sa inceapa procedura pentru demararea alegerilor anticipate🙂.

    • Votatzi Dan Presedinte si Defunctu Prim Secretar !!!

  2. Mda, cunoastem atat subiectul cat si mistessa sau mistreta in cauza.
    Comunitatea asta asa zisa bdsm nu va fi unita mai niciodata in Romania cel putin. Prea multi pacalici si femei de ocazie prin bdsm-ul asta😦

    • da stiu asta dar ma refeream la termenul folosit la copyright😉 , in rest din pct. meu de vedere sunt open-mind😉

    • Li se permite pacalicilor sa intre…daca o mana forte ar face selectia nu ar mai fi asa si ca sa fim uniti intai trebuie sa facem o triere..care e sanatos la cap si care nu. Unii au probleme psihice si gasesc in BDSM scuza! Asta e grav !


Lasă un răspuns

